Ulotkomania

Reklama jest w biznesie bardzo istotna. To dzięki niej zdobyć można potencjalnych klientów oraz rozgłos.
Niestety, w pełni profesjonalna i skuteczna kampania reklamowa jest bardzo droga, w związku z czym stać na nie jedynie największych. W sytuacji małych, jednoosobowych firm możliwości reklamowania się są znacznie mniejsze, ale nie niemożliwe.
Do najpopularniejszych sposobów takiej reklamy należy zaliczyć ulotki. Sposób zdecydowanie najprostszy i najszybszy. Wystarczy znaleźć odpowiednią firmę, wysłać projekty ulotek, a drukarnia zajmie się wydrukiem wyznaczonej ilości. Następnie następuje kolportaż ulotek, czyli albo rozdawanie ich wśród przechodniów, albo pozostawienie w skrzynkach na korespondencję.
Należy jednak pamiętać, że taka forma reklamy nie jest lubiana przez ludzi – według wielu z nich ulotki to tylko niepotrzebny śmieć, zmarnowany papier. Mimo wszystko, jeżeli ulotka jest dobrze zaprojektowana pod względem graficznym powinna przykuć uwagę potencjalnych klientów. Tak czy inaczej, z pewnością jest to przynajmniej dobry sposób na zaznaczenie swojej obecności na lokalnym rynku.